Suflet estival

mi-e dor de zăpezile

cu iz de brad și coji de portocale

sufletul meu nu rezistă 

la temperaturi cu minus

suflul lui dumnezeu

prin care respiră în pungă

i se coagulează

nu are putere să-și deszăpezească

gândurile împotmolite

și nici să-și caute crucea prin marea înghețată 

ca o cristelniță a lumii dintre lumi

si ninge si ma ninge

si ning

vreau un suflet hibernal

care să-ți șuiere noaptea la geam

să se așterne în fulgi pe nasul tău

și să ți se topească pe buze

când învață să se ningă

peste piață și cimitir

și peste casele cu prispă

și peste scaunul bunicului

în sufletul meu estival

e iarna

și i se prelinge în țurțuri afară viața

când pe aici ochii

imi caută de milenii prin calendar 

un ianuarie rătăcit

mi-e dor de zăpezile 

cu iz de brad și coji de portocale

Photo by Maja Planinac, ,,Feeling That Overcomes Me”

Lasă un răspuns

