alb roșu

Să te îmbraci în alb
de la gânduri la sacou,
de la zâmbet la cravată,
de la te iubesc la freza cu gel
și să nu împrumuți robe de la îngeri-
ia de la puștani o acuarelă,
căci pot găsi și-acolo niște
aripi albe, apretate
nici trezite, nici fumate.
 
 
Și eu o să calc rochia roșie
de-i curge venin prin țesături,
o s-o asortez cu pantofii și rujul sângeriu
fără să negociez cu demonii,
-am pilele mele-
Poate o să fur de la Dumnezeu
lava în care scălda trandafirii
în a treia zi.
 
 
Și tu în alb și eu în roșu,
și eu în roșu- tu în alb
om juca paintball
cu bucăți de suflet cromat
să fim amândoi alb-roșu
alb-roșu
când ne vom împleti
întinzându-ne după un sărut
ca primăvara să ne prindă la piept.
 
10 comments on “alb roșu

  1. trei linii, două puncte și o singură întrebare…
    m-ai acorda în ton cu vinul roșu din pahare?
    un mi bemol cu iz sauvignon, un cabernet…
    melancolii târzii… ce nu aduc nimic concret…

    ți-aș cere un zâmbet, plată întâlnirii,
    vom risipi cuvinte, ne vom feri privirii,
    gesturi stângace și emoții primitive,
    roșeața din obraji și multe adjective.

    am scrie apoi în alb o poezie scurtă,
    un șir de gânduri vii, cu mâna tremurândă,
    cu lacrimi de cerneală rotunde între rânduri,
    vom presăra cu roșu albul dintre gânduri

    Apreciat de 3 persoane

Lasă un răspuns

