Nimic nu e nemuritor

Nimic nu e nemuritor
Pe lumea asta muritoare
Nici apa rece de izvor
Din care sorb pur căprioare.
Si stelele din bolta neagră
Ce strălucesc în veşnic foc
Se rup din nemurirea largă
Lovind in ploi pământul rob.

Al florilor straniu tablou
Cu farmec neuman, sihastru
Tot palid,rece,ca de marnă-i
Când doarme-al cerurilor astru.
Căci dacă-ar fi ca să privim
Pe-a morţii listă neîncetată
Care ar fi acel străin
Ce-n veci nu va pica în spadă?
Tot ce e pur,tot ce-i frumos
Şi parcă atinge infinit
Zefiru-i va purta cenuşa
Peste al gândurilor zenit…
Si acei ochi din tinereţe,
Safir de neînchipuit,
Parcă s-au stins mult prea crud,rece
Pe cât de mult tu i-ai iubit….
 
Căci în final si nemurirea,
Cuvânt tăios şi-ndepărtat,
Veni-va vremea ca să piară
În chaosul nemăsurat.
2 comments on “Nimic nu e nemuritor

  1. sublim <3…
    iar finalul…e genial.
    "Căci în final si nemurirea,
    Cuvânt tăios şi-ndepărtat,
    Veni-va vremea ca să piară
    În chaosul nemăsurat."
    <3<3 de colecție…
    reușești să mă impresionezi.
    îmi pare bine că te-am găsit, îmi pare bine că te citesc.
    ai admirația mea!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

