Între Venus și Marte

Pe Venus zboară corbii la amiază,
Tu-nșeli din nou tornada-temnicer ,
Pe Marte-l faci în spasme să răcnească
Când te întinzi dup-un sărut, spre cer.

Eu contemplez planeții cei holbați
Și-ți caut focu-n nopțile senine,
Am dezertat amorul disperat
La granița-ntre dor și nebunie.

Alerg milenii orbitele lui Venus
Și mult prea crude sunt a se desface
Cât aș visa la noul Univers
Din dorul tău, și dorul meu de Marte.

Și de ni-i steaua strâmb pusă în frunte
A nu ne-atinge razele în veci,
Cum Demiurgos joacă a nostre soarte
De gravităm a paralel prin vieți?

Eu mă topesc, mă arde-n piept o rană
Iar tu îngheți sub bolte sângerii,
Căci ce înseamnă o dragoste letală
Când viața crește de la zi la zi?

Hai să-nălțăm prin spațiu-timp o rugă
Doar, doar om sparge-anii-lumină
Să scap de Venus, tu să-l lași pe Marte
Și-ascunși pe Terra să-mpletim idilă.

 

Artwork by Charliee Downson

15 comments on “Între Venus și Marte

Lasă un răspuns

