this is me, baby

orașul curge spre minus
eu fac pe îngerul păzitor de la etaj

localul e full
și porumbeii de la geam au zburat
fără să-mi culeagă porumbul din pizza
el mă privea
this is me, baby
îi văd pe trotuar cum habar n-au că există viață deasupra
le-a ieșit din rutină să ridice capul
și eu vreau să alerg invers pe axa lor
poate mai târăsc pe cineva după mine
că cică minus cu minus fac plus
ia-te de pe jos, ia-te de pe jos
predică hertzi cu nimb în căști
stai că vin eu să te iau…
mă joc ascunselea cu irișii lui
până dispar
of, dispar

azi o să le dau sedative
și o să le învârt axa să alerge spre plus
că mi-am făcut bucle și mi-am pus cămașa albă
și cică sunt îngerul păzitor al orașului.

4 comments on “this is me, baby

  1. Am crezut inițial că-i o joacă de cuvinte, apoi am alergat printre ele și am văzut ceva: o femeie frumoasă cu bucle și cămașa albă, apretată cu un oftat în suflet și un zâmbet ascuns după guler. (:

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

