Poker cosmic

La ce s-o fi gândit Dumnezeu
acum un mileniu jumate’
când l-a lăsat în secunda fatală
pe chirurgul ăla nebun
să-i țină locul?


Ah, a luat pachetul de cărți de joc
să-mi trișeze destinul
și-apoi a furat de la un șeptar
o inimă neagră
care-mi bate și azi a nonculori
de mi-a întunecat și sângele în arterele confuze.

Acum, mă întreb ce s-ar întâmpla
dacă inima roșie închisă în tine
ar încerca să lege cu a mea o pereche roială.
Oare am lua miza cea mare
și poate aș începe să cred că nebunul ăla
era doar Dumnezeu mascat
sau ne-am da toate jetoanele
și-am sta pe bară-n chaos
în pokerul ăsta de-a viața?

 

Photo by Sebastian Stefan

7 comments on “Poker cosmic

Lasă un răspuns

