Horoscop | A.M.

A zis la horoscop acum o viață
Când încă nu credeam în ezoteric
C-amorul ne privește-n față
Și, Doamne, cât e de puternic!

Ne prevestea iubire ca în basme
Și fericire cum doar zeii au,
Noi eram sceptici, plini de nepăsare,
Dar liniile-n palmă ne trădau.

N-aș fi crezut acele aberații,
Ah, câte erezii au îndrugat,
Sorți mânuite-n conspirații,
Amor infect, manipulat…

Mă-nvăluiai în tainele-ți sinistre
Și ateismul meu cel nestatornic
M-ar fi împins să cad poate-n genunchi,
Icoană sfântă cu venin demonic.

Așa naiv m-am păcălit odată
Când te priveam pustiu și cerșetor…
Eram mai fericit ca niciodată,
Uitând că sunt un simplu muritor.

A zis la horoscop acum o viață
Că eu îți sunt și tu-mi vei fi
Și am căzut în otrăvita-i plasă,
Iubind cum nu credeam că voi iubi.

De te-ai legat la fel de orb de mine
În locul dragostei îți cer iertare,
Fiindc-au uitat la horoscop a spune
Că toate stelele sunt căzătoare…

 

 

 

2 comments on “Horoscop | A.M.

Lasă un răspuns

