Între două mutări de șah| A.M.

sunt prinsă între două mutări de șah
e rândul tău
și nu te poți hotărî între c3 și mat
iar eu încep să mă transform
într-un nebun ascuțit și să iau lumea-n coarne
și apoi într-un cal care-și înalță copitele în pătratul de alb
când regina își apără singură regele prin colțuri
sunt simultan zece pioni albi
ce s-au oprit din înaintat în fața celor negrii
și am da orice să o putem lua de la capăt
e rândul tău
și sunt prinsă între două mutări de șah
ce-ar fi să te grăbești
că ar putea să-mi dea prin gând o rocadă
fatală pentru regina ta neagră
ori să mă obișnuiesc să trăiesc între două mutări
și să-mi clădesc o viață întreagă în minutul ăsta
cu dragoste plâns și tot tacâmul
sau mai rău ferească dumnezeu
să mă ridic de la masă și să plec.
Lasă un răspuns

