Abstinență | A.M.

 

 

De ce dai voie vântului să umble

Prin părul tău și să ți-l răvășească ?

Când mâna mea ți-ar fi dansat prin bucle

Cu dragoste  profundă…de ce-o lași să cerșească ?

De ce dai voie soarelui s-atingă

Cu raza lui fierbinte obrazul tău cel alb ?

Privește chipul meu, cel înroșit de frică,

Cum te-ar mai mângâia prin sărutări, suav.

Și spune-mi, trandafirul, ai cărui spini rănesc,

Cum ți-a furat sărutul fără alai de scuze ?

Femeie, doar privește-mi  în ochi cât te iubesc,

Privește-mi mâna, chipul…privește a mele buze !

 

Lasă un răspuns

