Seri perfecte

Și în noapte, când ne era prea cald și pereții părea că se strâng ca să ne apropie pe noi, nu aș fi vrut mai mult decât ce m-ar face să simt că altceva pe pământul ăsta nu există.

Aș fi vrut să avem o zi lungă, împreună, în care să ne gândim că a trecut o veșnicie de azi dimineață când ne-am trezit îmbrățișați. Și să ajungem înapoi cu poftă de somn, de mâncare și un chef nebun de noi. Am sta totuși până pe la miezul nopții. Ne-am juca, am sta la povești sau ne-am uita la o comedie romantică…Eu aș râde cu lacrimi și tu ai zâmbi. Apoi ai râde tu, mie poate nu mi se va părea așa amuzant, dar ți-aș urma exemplul și te-aș săruta cu drag pe obraz pentru că îmi place atât de mult să te văd râzând! Când s-ar termina filmul, am mai zace puțin unul în brațele celuilalt, mai mult adormiți. Ne-am deplasa căscând și ne-am aștepta reciproc întinși. Eu m-aș ghemui la pieptul tău și te-aș săruta, nu știi tu cu câtă iubire, pe buze, pe ochi, pe gât. Și tu m-ai strânge tare la piept. Și mai întâi pe frunte, mai apoi pe buze, ne-am juca cu degetele în mângâieri scurte exprimând prin micile noastre strânsori acordul tacit al unor șoapte pe care nu mai e nevoie să le mai șoptim. Ne-am înlănțui. Atât de aproape, cât de aproape…tot mai aproape. Și ne-am privi așa, ca pe niște minuni, de parcă nu am realiza de ce ne merităm. Cu priviri curioase și timide.Și sigure. Și recunoscătoare. Așa aș vrea să adormim, cuprinzându-ne, lipiți într-un sărut, în care să ne trezim mai apoi dimineața următoare și să avem darul de a ne putea oferi reciproc primele zâmbete din zi.

Lasă un răspuns

