Un fel de nu-mi spune te iubesc | A.M.

Depărtarea se îngustează odată cu timpul

și mâinile noastre se-ntind prin kilobiți

întâlnindu-se undeva pe un portativ

dintr-o melodie care-mi ține de urât când nu ești tu.

Și mă gândesc, acest non spațiu dintre noi

unde l-am mai văzut oare?

Îmi seamănă cu tăcerile alea care spun mai mult decât e nevoie

îmi seamănă cu privirea mea care vede prin tine până la suflet

îmi seamănă cu acea îmbrățișare de până și-n brațele mele tot pari prea departe

timpul se îngustează odată cu depărtarea

știi, Universul e relativ,

cine poate băga mâna în foc că nu ești cu mine

sau că vremurile n-au înghețat cu fotografia aia?

E un fel de șapte mări și șapte țări de-ai străbate

tot de mine vei da

Un fel de nu-mi spune te iubesc

dacă înțelegi…

Lasă un răspuns

