Eu ți-am cântat iubirea| A.M.

Eu ți-am cântat iubirea cu lacrimi în balade

Și ți-am strigat-o-n munte, în rece miez de noapte

În somnul meu nesomn cu inima albastră

Mai tresăream sperând cu briza din fereastră.

 

Eu ți-am cântat iubirea cu lacrimi în balade

Și în sărut și-n zâmbet și-n mâini împerecheate

Și tot acest puternic, nefericit amor

E încununat cu spini ce sângerează dor.

 

Eu ți-am cântat iubirea cu lacrimi în balade

Și-ai ascultat-o atent în inima-mi ce bate,

Și atunci când cu amorul am vrut s-o smulg din piept

La pieptul tău m-ai strâns-

Cum pot azi să mai plec?

4 comments on “Eu ți-am cântat iubirea| A.M.

Lasă un răspuns

